سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

صدف ۱۰۰۲ منتشر شد

نشریه صدف 1002 منتشر شد [caption id="attachment_12788" align="aligncenter" width="567"] صدف 1002[/caption] هزار و دومین شماره هفته نامه کثیرالانتش...

صدف ۱۰۰۱ منتشر شد

نشریه صدف 1001 منتشر شد [caption id="attachment_12736" align="aligncenter" width="567"] صدف 1001[/caption] هزار و یکمین شماره هفته نامه کثیرالانتش...

صدف ۱۰۰۰ منتشر شد

نشریه صدف 1000 منتشر شد [caption id="attachment_12707" align="aligncenter" width="567"] صدف 1000[/caption] یک هزارمین شماره هفته نامه کثیرالانتشار...

صدف ۹۹۹ منتشر شد

 نشریه صدف 999 منتشر شد [caption id="attachment_12651" align="aligncenter" width="567"] صدف 999[/caption] نهصد و نود و نهمین شماره هفته نامه کثیرا...

یادداشت ها و مقالات

بندرعباس نیازمند توجه بیشتر در حوزه های گردشگری و فرهنگ و هنر

بندرعباس نیازمند توجه بیشتر در حوزه های گردشگری و فرهنگ و هنر [caption id="attachment_12729" align="aligncenter" width="539"] صنایع دستی اس...

اخبار هرمزگان

سرانه تخت‌های بیمارستانی استان هرمزگان از سرانه کشوری بالاتر خواهد رفت

استاندار هرمزگان: سرانه تخت‌های بیمارستانی استان هرمزگان از سرانه کشوری بالاتر خواهد رفت [captio...

اخبار ويژه

سفر رییس قوه قضاییه به هرمزگان، سفری با برنامه، هدفمند و تحول ساز بود

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در نشستی خبری: سفر رییس قوه قضاییه به هرمزگان، سفری با برنامه، هدفمند و تحول ساز بود [caption id="attachm...

اخبار فرهنگی و هنری

آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار شد

آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار شد [caption id="attachment_12765" align="aligncenter" width="567"] اختتامیه ...

اخبار اقتصادی

فنی و حرفه ای به مثابه یک دانشگاه است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان: فنی و حرفه ای به مثابه یک دانشگاه است [caption id="attachment_12784" align="aligncenter" width...

صدف ۱۰۰۲ منتشر شد

نشریه صدف ۱۰۰۲ منتشر شد

صدف ۱۰۰۲

هزار و دومین شماره هفته نامه کثیرالانتشار صدف در ۸ صفحه با مطالب متنوع خبری، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ادبی، گزارش و … روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ منتشر شد. “افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری بندر شهید رجایی” عنوان تیتر نخست این شماره نشریه است.

نشریه صدف با مدیرمسئولی معصومه اکبری و سردبیری حسین فریدونی در بندرعباس منتشر می شود.

#صدف

ساعت: ۰۴:۱۴ بعد از ظهر - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲

Views: 15

فنی و حرفه ای به مثابه یک دانشگاه است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان:

فنی و حرفه ای به مثابه یک دانشگاه است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان جایگاه آموزش های فنی وحرفه ای و مهارتی در نقشه جامع علمی کشور را بسیار با اهمیت و حیاتی دانست و گفت: فنی و حرفه ای به مثابه یک دانشگاه است زیرا فرصتها و زمینه های مناسبی برای توسعۀ مهارت و مهارت افزایی دانش آموزان و دانشجویان در آموزش و پرورش، نظام آموزش عالی و سایر نهادهای آموزشی به وجود می آورد.

به گزارش صدف نیوز، محمد بذرافشان در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امسال چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز، بیش از ۲۵۰ ساعت در مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای هرمزگان آموزش دیده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان بیان کرد: مهمترین آموزش مهارت آموزان در رشته‌های برق صنعتی، مکانیک، جوشکاری، صنعت گاز، فنی مهندسی، خیاطی، گلدوزی و حصیر بافی است.

بذرافشان افزود: امسال رشته‌های جدید هوش مصنوعی و هیجانی، صنعت و خدمات نیز در آموزشگاه‌های دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود.

← ادامه خبر …

Views: 13

سفر رییس قوه قضاییه به هرمزگان، سفری با برنامه، هدفمند و تحول ساز بود

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در نشستی خبری:

سفر رییس قوه قضاییه به هرمزگان، سفری با برنامه، هدفمند و تحول ساز بود

نشست خبری رییس کل دادگستری هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در نشستی خبری گفت: از دستاوردهای سفر رئیس دستگاه قضا، فرهنگ‌ نظارت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری و گره‌گشایی از امور و نگاه واقع بینانه و تخصصی و نوین و فرهنگ‌مردمی بودن و حضور در بین مردم است.

به گزارش صدف نیوز، نشست خبری و هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه صبح روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس از ۳۵ رسانه مختلف کشوری و استانی جهت بازدید از اقدامات قضایی انجام شده در استان هرمزگان و پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به این استان آغاز شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این نشست خبری که در جریان این تور نظارتی برگزار شد، با تشریح دستاوردهای سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان اظهار کرد: سفر قبلی ریاست قوه قضاییه به استان مربوط به اسفند ۱۴۰۰ بود. سفر رئیس قوه قضاییه بدون تشریفات غیرضروری انجام شد. در این سفر تشریفات و برنامه‌های اضافی حذف شد، ولی سفری با برنامه، هدفمند، تحول ساز، با صد‌ها ساعت کار تخصصی بود.

وی افزود: سفر رئیس قوه قضاییه جزو موثرترین سفر‌های مقامات به استان بود چرا که ورود جدی وی به مسائل باعث ایجاد تکاپو و تلاش در بین مدیران استانی برای انجام کار‌ها شده است.

← ادامه خبر …

Views: 18

راه اندازی ۲۹ هنرستان جوار صنایع در هرمزگان طی دو سال اخیر

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

راه اندازی ۲۹ هنرستان جوار صنایع در هرمزگان طی دو سال اخیر

نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آستانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم از راه اندازی ۲۹ هنرستان جوار صنایع در هرمزگان طی ۲ سال اخیر خبر داد و گفت: پیگیر راه اندازی هنرستان انرژی اتمی و هنرستان تجارت در استان تا اول مهر امسال هستیم.

به گزارش صدف نیوز، محمد قویدل در یک نشست خبری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری با اشاره به اینکه در سفر اخیر رییس جمهور به هرمزگان ۸۰۰ کلاس درس مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: امسال نیز ساخت ۵۰۰ کلاس درس دیگر در استان هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یکی از مشکلات اساسی در استان را کمبود فضای آموزشی عنوان کرد و افزود: ساخت ۱۳ مدرسه ۱۲ کلاسه در بندرعباس جز کلاس های درس جدید است که سرانه فضای آموزشی به تعداد دانش آموزان را به پنج متر مربع که متوسط کشوری است، نزدیک می‌کند.

← ادامه خبر …

Views: 27

از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد

در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران با حضور رئیس جمهور؛

از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد

تقدیر رییس جمهور از فولاد هرمزگان

در سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان، که از گروه های کار نمونه، واحدهای نمونه و کارگران نخبه با حضور «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش صدف نیوز، در این جشنواره ۳ گروه کارنمونه، ۶ واحد نمونه کارگری و ۸ کارگر نخبه تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح ذیل است:

← ادامه خبر …

Views: 24

آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار شد

آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار شد

اختتامیه جشنواره خلیج فارس

اختتامیه برنامه های فرهنگی هنری چهاردهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صدف نیوز، همزمان با آیین گرامی داشت روز ملی خلیج فارس، اختتامیه برنامه های فرهنگی هنری چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، دکتر کامرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار، برخی از نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر، هنرمندان و اهالی رسانه در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و مدیران دستگاه های اجرای استان که در برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس کمال همکاری و مساعدت را داشتند، گفت: در دولت نهم و دهم بعد از اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: «از چهره فرهنگ، محرومیت زدایی بشود». کارگروه های مختلف استانی را در سفرها تشکیل دادیم. تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری و مشاهیر هر استان را کنار هم جمع کردیم و جشنواره هایی را در جهت حفظ و پاسداشت هویت فرهنگی ایران اسلامی تدارک می دیدیم که برگزاری این جشنواره محصول یکی از همان اقدامات فرهنگی و هنری آن دوره است که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته و تا به الان چهاردهمین دوره اش را پشت سر گذاشته است.

← ادامه خبر …

Views: 18